Everything Michael B. Jordan Does in a Day | Vanity Fair


-King- Leek Tell
-King- Leek Tell

I go to sleep at 5 am

Vor 4 Stunden
Tyrell Harvey
Tyrell Harvey

Gave me confidence to be myself 👍🏾

Vor 7 Stunden
priscilla swanson
priscilla swanson

He is looking like a Dinner snack since he put the 20 lbs on. Very laid back. He is cut . 💜💝♥️

Vor 8 Stunden
Dino Alimanovic
Dino Alimanovic

Conor McGregor in a day

Vor 8 Stunden
Laila key
Laila key

My mannn

Vor 10 Stunden
samurai boi
samurai boi

they need to make more of these like if you ahree

Vor 10 Stunden
elchamber
elchamber

Worst text person to text to.

Vor 11 Stunden
Ra Ros
Ra Ros

Anime!!!!!!

Vor 15 Stunden
noleftturnunstoned
noleftturnunstoned

Who is this guy?

Vor 16 Stunden
LeagueofLegendsMaster
LeagueofLegendsMaster

Ladies is this man hot or what?!

Vor 19 Stunden
TrondHelm
TrondHelm

Do you also do nicki minaj?

Vor 20 Stunden
Destroyer GAMEZ
Destroyer GAMEZ

He eats a lot

Vor 22 Stunden
Rhett
Rhett

his smile tho dang。

Vor 22 Stunden
Jasmine Buckner
Jasmine Buckner

It seems like he was made to marry me 😂👍

Vor 23 Stunden
Ghana Mafia
Ghana Mafia

B.S....nobody does this EVERYDAY.

Vor 23 Stunden
Jj Gf
Jj Gf

Dinner at 6:00PM? Insane

Vor 23 Stunden
young lord
young lord

This dude just said that he doesn’t wash his hair everyday lol wtf dah

Vor Tag
Klarissa Patricia
Klarissa Patricia

I want him to do ASMR

Vor Tag
mr. sock
mr. sock

Same here

Vor Tag
Sam Earl
Sam Earl

For dinner he dose niki Minaj

Vor Tag
Zecalin
Zecalin

Di... Did he just say he liked anime???

Vor Tag
Andy Tran
Andy Tran

I love the fact that he is so open about liking anime and manga, I love you my guy lol

Vor Tag
Wise Legend
Wise Legend

mine is sleep and watch yt vids all day

Vor Tag
slen cow
slen cow

He's lowkey and boring but that's his choice I guess. IDK how he doesnt get bored just exercise, play and eat.

Vor Tag
Blake Heyhey
Blake Heyhey

Ooo he likes anime!

Vor Tag
RGkong
RGkong

Creed and Black Panther really helped his career and tbh he’s a pretty chill guy 💯🔥

Vor Tag
Stephen Stephenson
Stephen Stephenson

First foot that touches the ground is my left foot cause im left footed.

Vor Tag
Prabin kumar Thapa
Prabin kumar Thapa

Did u undressed nicki’s Versace dress?

Vor Tag
Prabin kumar Thapa
Prabin kumar Thapa

Ginger ohhh I was mistaken 😂😂 thank u for fortifying me buddy

Vor Tag
Ginger
Ginger

Versace*

Vor Tag
Ode_To_ Clique
Ode_To_ Clique

I don’t think i’ve gotten 261 texts in my lifetime.

Vor Tag
Sabriyah Abdullah
Sabriyah Abdullah

He is so FOINE😍😍😍

Vor Tag
Maria Adriano
Maria Adriano

I'm like younger. Than you I'm 25 and I Live with my parents raising my 4 year old daughter's

Vor 2 Tage
Maria Adriano
Maria Adriano

I live in New York City

Vor 2 Tage
Renee Taylor
Renee Taylor

A beautiful, humble king!

Vor 2 Tage
Seddy Pawkah
Seddy Pawkah

His water bill gotta be high.

Vor 4 Tage
Anime McAnimeFace
Anime McAnimeFace

Can not wait for Creed 2! I love this guy

Vor 4 Tage
Laurayne
Laurayne

😍😍

Vor 5 Tage
Brianna Ruth
Brianna Ruth

Honestly him and I have a lot in common I think we should get married

Vor 5 Tage
Christian Krogh
Christian Krogh

“Four hours a sleep” if he’s lucky, he says.. that just sounds crazy. Why sleep at all then? Anyway, the dude is awesome!! :-)

Vor 6 Tage
sunflower irony
sunflower irony

A hot homebody...💗😌 My dream man...💗😌

Vor 6 Tage
Tomomi Y
Tomomi Y

ilyyyyy だいすき❤️

Vor 6 Tage
Tianna Gray
Tianna Gray

I love these videos! Please do one with Donald Glover!!

Vor 7 Tage
Brittany Fennell
Brittany Fennell

He has to be an Aquarius lol I’m an Aquarius & we are basically the same person except I’m not famous nor workout that much 🤣

Vor 8 Tage
Kaylee Riane
Kaylee Riane

I pray the Lord blesses me with a man like him

Vor 8 Tage
Rahil Dundon
Rahil Dundon

So he's a natural alarm clock but hits the snooze button, and he's spontaneous and a creature of habit? He's also a homebody but likes to go out?

Vor 8 Tage
justme kaikai
justme kaikai

I actually really wanna see on of these videos for Emma Watson! How do people get up at 4?? I have a hard time getting up at 7.

Vor 9 Tage
Nicole Love
Nicole Love

Is “Graphic Novel” his fancy way of saying Comic Book? Lol

Vor 10 Tage
Sam Raji
Sam Raji

What app are they using in the video to show what they do in a day.

Vor 10 Tage
Panteleimon Kyrilenko
Panteleimon Kyrilenko

Does anyone know background music? please

Vor 11 Tage
Joseph Melhem
Joseph Melhem

What a silly mofo ... so he works out on a full stomach?! And his trick for mass is to do leg presses?! What a joker! 🤦🏻‍♂️

Vor 11 Tage
Dalton Franklin
Dalton Franklin

Not one scene shot or one script read.. Just eating and working out.. Sounds legit

Vor 12 Tage
PoisedbyLiyah
PoisedbyLiyah

So you like to eat.. lol Bedtime unknown 😩😂😂

Vor 13 Tage
Jessica Young
Jessica Young

I truly just wish to meet him one day

Vor 13 Tage
Precious Iko
Precious Iko

4 hrs of sleep...... do wonder he looks so tired no hate tho Wakanda forever

Vor 13 Tage
Precious Iko
Precious Iko

Micheal: "I hit the snooze button all the time". Me: we might be related

Vor 13 Tage
Cicely Williams
Cicely Williams

Why him and Trey Songz look like they look right thru you with their eyes? It's insane 😍 (yes, 2nd comment lol)

Vor 13 Tage
Cicely Williams
Cicely Williams

My body is up at 3 weekdays even though I'm really up and started at 4am. It sucks lol...

Vor 13 Tage
TheVJProduction
TheVJProduction

Where's the smash whites bitches, morning or evening?

Vor 13 Tage
Reamusray
Reamusray

Does everyone "Meditate" jesus.

Vor 14 Tage
Dean Rogue
Dean Rogue

Lol my friend spam me messages till it reach bout 1k plus and I'm still not successful

Vor 14 Tage
JustRandomStuff
JustRandomStuff

What app do they use for the video?

Vor 14 Tage
Aitkul Temirovna
Aitkul Temirovna

AAAA HIS ARMS...😍😍🔥🔥🔥🔥🔥

Vor 14 Tage
omegashenron1994
omegashenron1994

This mf is an anime fan?!

Vor 14 Tage
Everything Apocalypse
Everything Apocalypse

I like this schedule, seems relatable.

Vor 14 Tage
Kody Osteen
Kody Osteen

Thumbnail reminds me of destiny character select screen

Vor 14 Tage
Miracle Dillard
Miracle Dillard

Yo im so pumped.. He actually said my name! My name is Miracle. Its like he knows me!! @5:16 5:17

Vor 15 Tage
Stone Harper
Stone Harper

This dude seems like the coolest dude!

Vor 15 Tage
Mariah W.
Mariah W.

Michael (B.)ust a nut in me Jordan

Vor 15 Tage
Johnie Kak
Johnie Kak

Next bring Zlatan

Vor 16 Tage
CurtisFlynn1
CurtisFlynn1

cant wait for creed2

Vor 16 Tage
Jay Smith
Jay Smith

When you actually have things planned, trips, cameos, a assistant manager it makes it easier to wake up early. Essentially it’s easy to wake up if you have purpose or know your purpose

Vor 16 Tage
super don bros
super don bros

This guy sucks at acting and in videos

Vor 16 Tage
PreciousRoblox _
PreciousRoblox _

He looks like my dad :)

Vor 17 Tage
Introvert Outside
Introvert Outside

what is jelly lol??

Vor 18 Tage
johnnycage435
johnnycage435

Working out twice a day is weird to me but I get it if his role requires it

Vor 19 Tage
birdofparadise
birdofparadise

Back off ladies. That's Naomi Osaka man ;-)

Vor 19 Tage
David Ramirez
David Ramirez

Fr this dude takes like 6 showers a day wow I don’t even have enough water for that sheesh 😂🤦🏽‍♂️

Vor 19 Tage
Jeremiah Dunham
Jeremiah Dunham

Michael go to bed at midnight I don't get Some actors don't go to bed at midnight💎

Vor 19 Tage
Adarral Tellington
Adarral Tellington

I’m being your Black panther

Vor 19 Tage
yaro42
yaro42

He is such a geek and nerd. Great guy

Vor 19 Tage
Luminous
Luminous

now i know when hes most vulnerable, anyone down to go to his house at 1am ?

Vor 19 Tage
Samuel Akorede
Samuel Akorede

Tyron woodley & daniel cormier next!

Vor 19 Tage
N0RRE A
N0RRE A

No one wakes up earlier than me.. not even seals. I get up at 3 am to workout by 330. Then I'm at my job. By 545. Only one who comes close is the rock

Vor 19 Tage
Gina Jones
Gina Jones

I think I saw somewhere 8 hours is the max. 4 is the minimum. So he's about right.

Vor 20 Tage
C Y
C Y

stop comparing your life to these "celebrities ."

Vor 20 Tage
FlyinHawa11an7 baby
FlyinHawa11an7 baby

ORANGE JUICE

Vor 20 Tage
Danielle G
Danielle G

😳

Vor 20 Tage
Stan Peterson
Stan Peterson

Do Tom Brady in a Day

Vor 20 Tage
Anthony Bostock
Anthony Bostock

Tell me he meant breakfast POTATOES

Vor 21 Tag
Amber u
Amber u

He is sooo fine😍

Vor 21 Tag
selena
selena

He is so handsome omfg! 😍

Vor 21 Tag
Rhyas9
Rhyas9

Anime and video games. I'm going to ignore everything else he said.

Vor 21 Tag
Brooke Resch
Brooke Resch

I’m sorry...ya meditate in the shower and “just let the water run over you”... you need to give a warning before narrating that scene! 😳😮

Vor 21 Tag
K sospicy
K sospicy

he had me. but i geeked when he said he was a fan of anime

Vor 21 Tag
joyce welsh
joyce welsh

Michael B. Jordan who is he?

Vor 22 Tage
Mandy Hh
Mandy Hh

He's so cute

Vor 23 Tage
Jayden Marvel
Jayden Marvel

3:11 There isn't even a cable connecting his phone to Vanity Fair's computer or whatever, why everytime he taps his phone the number increases though?

Vor 24 Tage
Jordan
Jordan

He is ugly. Not supporting his movies.

Vor 24 Tage
Dana Jo
Dana Jo

...but your name 😕

Vor 23 Tage
Safa Slote
Safa Slote

He has nice teeth.

Vor 24 Tage
Alastair Hewitt
Alastair Hewitt

Get up early, Workout, avoid media distractions, don't have ibs, be insanely productive on 4hrs of sleep a night, don't drink alcohol. I can maybe do 4/6ths of this on a regular basis, sometimes 5 with the help of vyvanse and caffeine.

Vor 24 Tage
Dana Jo
Dana Jo

...why mention ibs?

Vor 23 Tage
Himanshu Nawalkar
Himanshu Nawalkar

Where the Anime Squad At !!

Vor 25 Tage

Nächstes Video